یادت باشه دنباله ..............
 
ضد......دختر ها
دختر های بیکار
 
 

 

یادت باشه دنباله ۳چیز ندویی :

۱ـ اتوبوس ، مترو ، دختر !

حالا چرا ؟ چون هر کدومشون برن ۱۰ دقیقه بعد یکی دیگه میاد

 

 !!!

دو راه برای خانم مهندس شدن هست:

۱٫اینقدر درس بخونی تا خانم مهندس شی.

۲٫ یه شوهر مهندس پیدا کنی !!!

 

دختر:موجودی است که:

وقتی تعجب میکند میگوید واااااااااا!!

وقتی خوشحال است میگوید بمیری الهییییییی!!

وقتی غمگین است آه میکشد

وقتی میترسد جیییییییغ بنفش میکشد

وقتی بدش می آید میگوید ویشششش .

وقتی خوشش می آید میگوید ووییییی.

همه عناصر ذکور گیتی در عشق او واله و سرگردانند . تاریخ تولد و شماره کفش با جناق

پسر عمه ی دختر خاله ی داماد همسایه ی پوریا پور سرخ را میداند !

از سوسک اصولا نمیترسد بلکه چندشش میشود



نظرات شما عزیزان:

خزر
ساعت19:32---23 شهريور 1391
خيلي منو ميخندوني ها

ممنونم ازت
پاسخ: فدات بشم این وظیفه من هستش من هم فقط همین رو می خوام که پسر ها گلم خوشحال باشن


enigma
ساعت20:47---17 شهريور 1391
salam پاسخ:سلام بروی چشم عزیزم خوشحال شدم از مطلب ها خوشت اومد برو چشم این هفته این مطلب رو تو گروه ضد........دخترها ارئه می کنم مرسی که نظر دادی فدات بازم به ما سربزنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, :: 19:30 :: توسط : علی مومن تبار

درباره وبلاگ
سلام به تمام پسر های گلم امید وارم که هر چند وقتی که تو وبلاگ یا سایت من هستید لذت کافی رو ببرین همه شما رو دوست دارم به غیر از دختر ها حالا ناراحت نشین شوخی کردم شما رو هم دوست دارم فدایی نگاه همه شما دوستان عزیزم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ضد......دختر ها و آدرس ali.111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با تشکر مدیر سایت ضد............دختر ها






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 220
بازدید ماه : 1475
بازدید کل : 165487
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 85
تعداد آنلاین : 1




Pichak go Up
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


کار از وبلاگ نویس جوان علی مومن تبار